Wymiana towaru

Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do wymiany towaru składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni (podstawa prawna: ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22,poz. 271 ze zm.). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania towaru (otrzymania przesyłki). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Usługodawcy: sklep@dersa.pl

Jak wymienić towar? Nic trudnego:

  1. Pobierz formularz wymiany.

  2. Wypełnij i odeślij w terminie 14 dni na nasz adres sklep@dersa.pl

  3. Nie zapomnij podać modelu, koloru, rozmiaru i wzrostu, na jaki ma zostać wymieniony towar (np. Model: HANSA 0212, Kolor: K5 zielony, Rozmiar: 40, Wzrost: 170 cm).

  4. Bezpiecznie zapakuj towar.

  5. Odeślij na nasz adres wraz z formularzem wymiany i dowodem zakupu:

DERSA

ul.Kochanowskiego 28

37-300 Leżajsk

6. Oczekuj wymiany towaru w terminie 10 dni roboczych.

Dodatkowe informacje:

Koszt przesyłki (Klient do DERSA) ponosi Klient, nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.

Wymieniony towar zostanie wysłany do Klienta kurierem na nasz koszt.

Ewentualne różnice w cenie zostaną wysłane za pobraniem.

Dla własnego bezpieczeństwa oraz wygody lepiej nadawać paczkę albo kurierem, albo jako przesyłkę rejestrowaną (poleconą) na Poczcie Polskiej.

Zwrot towaru

Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni (podstawa prawna: ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22,poz. 271 ze zm.). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania towaru (otrzymania przesyłki). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Usługodawcy: sklep@dersa.pl

Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają świadczenia o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (odzież szyta na miarę, personalizowana itp.)

Jak zwrócić towar? Nic trudnego:

  1. Pobierz formularz zwrotu.

  2. Wypełnij i odeślij w terminie 14 dni na nasz adres sklep@dersa.pl

  3. Nie zapomnij podać numeru konta, na jaki ma zostać dokonany zwrot.

  4. Bezpiecznie zapakuj towar.

  5. Odeślij na nasz adres wraz z formularzem zwrotu i dowodem zakupu:

DERSA

ul.Kochanowskiego 28

37-300 Leżajsk

6. Oczekuj zwrotu pieniędzy w terminie 10 dni.

Dodatkowe informacje:

Koszt przesyłki (Klient do DERSA) ponosi Klient, nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.

Dla własnego bezpieczeństwa oraz wygody lepiej nadawać paczkę albo kurierem, albo jako przesyłkę rejestrowaną (poleconą) na Poczcie Polskiej.